Friday 21 December 2012

header for yana



phewwww,,, creating a header for you, yana, hopefully you'll like it girL. kalau nk adjust mane-2 tell me, aku blh edit balik, kacang jer.yang ni aku buat simple sebab aku xde idea camne nak edit kasi cun meletopp. oh ye, aku curi gambar kau kat fb, wahaha , 
kay, siries, kalau x nak yang nih, aku blh edit ikut citarasa kau.
so, jgn segan-2 pulak
tak susah pon
. anything to say, just tweet kayy.

ni pulak background utk kau. cuba kau masuk kan tengok sesuai ke tak dgn header tuh.




sorry syg. masih budak2. haha. da theme helo kity , mmg xleh nk wat style org matured la,tapi aku suka yg nih dari yg kat atas. 
kau pilih laaa. 
background... tgk bawah,



haaa amik kau. aku pilih yg sesuai dgn header biru tu, kau kann suka biru. hihi.
kay lah, nk edit pape. gtau jer.
kita kan kawan. 
hehe. 
adiossss





2 comments:

i will reply later . thankyou . ^^